Dezerty, Ke svačině

Snídaňová kokosová kaše

Tahle snídaňová kaše je strašně jednoduchá. Stačí na ní vlastně jen pár ingrediencí a postup je tak rychlý, že to člověka třeba ráno před prací skoro nezdrží. Nejlíp chutná s výraznějším, ideálně i kyselým ovocem – taková maracuja, nebo mango, to je ideální! Na fotkách vidíte, že jsem porci doplnila nejrůznějšími druhy exotického ovoce – je tam už zmíněná maracuja, ale taky dragon fruit, granátové jablko a liči. Když si doma chceme pochutnat na exotickém ovoci, objednáváme ho na Košíku – a to jsme dělali už dávno před tím, než jsem s Košíkem začala spolupracovat. Nebude to špatný ale ani s něčím dostupnějším – dokážu si představit v hlavní roli třeba i pomernače, nebo borůvky.

INGREDIENCE (2 porce):

  • 3 lžíce kokosové mouky
  • 1 lžíce jemně mletých kešu ořechů
  • 1 lžička chia proteinu (jde to i bez něj)
  • 300 ml kokosového mléka
  • 1 lžička medu (nebo javorového sirupu)
  • Špetka skořice
  • Špetka soli
  • Na podávání: čerstvé ovoce, ořechy, strouhaný kokos, kešu (nebo jiné ořechové) máslo – vše podle chuti

POSTUP:

  1. Do kastrůlku nalijte kokosové mléko a k němu přidejte všechny zbývající ingredience.
  2. Vše dobře rozmíchejte a pomalu přiveďte k varu. Vařte do zhoustnutí.
  3. Po dovření odstavte a nechte pár minut odstát pod pokličkou.
  4. Podávejte ozdobené ovocem, ořechy, kokosem a ořechovým máslem.

TIP: Pokud nechcete doslazovat medem, uvařte bez něj a před podáváním vmíchejte rozmačkaný banán.

Komentuj:

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

Logo WordPress.com

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit /  Změnit )

Google photo

Komentujete pomocí vašeho Google účtu. Odhlásit /  Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit /  Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit /  Změnit )

Připojování k %s

Tento web používá Akismet na redukci spamu. Zjistěte více o tom, jak jsou data z komentářů zpracovávána.